Reklamaci můžete uplatnit u daného spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Následně vás budeme e-mailem informovat o jejím přijetí a způsobu vyřízení. Reklamaci vyřídíme bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.


Kontaktní a reklamační adresa:

O reklamaci nás, prosím, informujte e-mailem na adrese info@dvecocky.cz nebo telefonicky na čísle +420 721 813 940. 

Zboží zašlete na adresu Španielova 965/16, Ostrava-Poruba 708 00.
Nezapomeňte přiložit k reklamovanému zboží doklad, který jste obdrželi při koupi a rovněž reklamační protokol.

V případě oprávněné reklamace vám uhradíme náklady spojené s vrácením zboží.

Pokud uplatňujete reklamaci na již rozbalené kontaktní čočky, doporučujeme je ponechat v pouzdře pro každodenní uchovávání, aby nedošlo k jejich vyschnutí.

Více informací o reklamaci naleznete v našich obchodních podmínkách.

Ke stažení